4 Ekim 2015 Pazar

Tarihte İz Bırakmış Liderlerin Son Sözleri :



★ Fatih Sultan Mehmet 

-Hekimler, bana niçin kıydınız ? 

★ Jüll Sezar 

-Sende mi Brütüs ?

★ Selahaddin Eyyubi 

-“Ey ahali!.. Şarkın hakimi Sultan Selahaddin ölmek üzeredir ve ahirete ancak şu bez parçasını götürebilecektir.”

★ Adolf Hitler 

-Cesedimi Ruslar'ın eline asla vermemelisiniz, beni Moskova'da heykel yaparlar.

★ Benito Mussolini 

-Beni göğsümden vurun !

★ Che Guevara 
-Buraya beni öldürmeye geldiğini biliyorum. Vur beni korkak! Yalnızca bir adam öldürmüş olacaksın.

★ Kanuni Sultan Süleyman

-Ben ölünce bir elimi tabutumun dışına atın. İnsanlar görsünler ki padişah olan Süleyman bu dünyadan eli boş gitmiştir.

★ XIV. Louis

-Siz benim ölümsüz olduğumu mu sanıyordunuz?

★ 2.Mahmut 

-Ah kahpe İngiliz, en nihayet eserimi tamamlayamadan benim de canıma kıydın.

Bu Blogda Ara