5 Ağustos 2015 Çarşamba

Mavi Ay Ritüeli

Mavi Ay ritüeli, hedefleri belirlemek ve kendini gerektiği şekilde tezahür ederek olumlu değişikliklere istekle cevap almak için yapılır. Mavi Ay Ritüeli enerjileri getirmek için tasarlanmıştır. Bu değişiklikler birkaç hafta, ay veya hatta tamamlamak için tam bir yıl sürebilir. Tanrıçaları onurlandırarak kendiniz için bu değişikliklerin ortaya çıkmasına fırsat verirsiniz. Mavi aya bakan bir pencere ya da gece bahçede dolunay altında bu ritüeli yapılır. Mavi Ay ritüeli için gerekli eşyalar:

-Tanrıçayı temsil etmek için beyaz bir mum.Mavi veya beyaz mumlar sunağı hazırlamakta kullanılacak.

-Mavi veya beyaz sunak bezi, pamuklu kumaş olması gerekir. -Tanrıça Heykeli (isteğe bağlı) Tanrıçaları anımsatan bir eşya da olabilir.

-Mavi kağıt ( mavi renkli el işi kağıdı olur.)

Mavi kalem veya mavi mumlu boya Mavi veya beyaz sunak bezi altarın üzerine serilir, mavi veya beyaz mum ve bir Tanrıça heykeli veya Tanrıçayı anımsatan bir eşya ile sunak süslenir. Bunlardan başka, doğal canlı çiçek, bir kadeh ya da kazan, (bakır süs kazanları ya da küçük tencere şeklinde metal objeler) Ay ı anımsatan nesneler, altarın sunağın üzerine yerleştirilir, ritüele başlamadan önce arınma banyosu yapılması lazımdır.

Çemberinizi açın.Tanrıça pozisyonu alın,Tanrıça için mum yakın ve ayakta Işıkla beraber,de ki:

"Yüksek gökyüzünden Tanrıçayı dinleyin.Ben Dolunay ışığında bu gece durup dinliyorum. Ben kalp ve rehberlik için el isteyen ..... oğlu ......(adınızı söylüyorsunuz).Bu kutsal ayini gerçekleştirmek için mavi ayın dolu ve parlak zaferi bu gece üzerinden hüküm sürsün.Değişim mavi ay ışığı başladığında başlasın.''

Sözler söylendikten sonra sunaktaki mumlar yakılır. Yapmak istediğiniz tüm değişiklikleri, kendiniz için belirlediğiniz istediğiniz hedeflerin, dileklerin gerçekleşebilmesi için meditasyon yapılır. Meditasyon uzun zaman alabilir.Meditasyondan sonra, mavi bir kalem veya mum boya ile mavi kağıt parçasının üzerine yukarıda yazılanlar yazılır, kağıt rulo şeklinde kıvrılarak mavi iple bağlanır. Bu kağıt ruloyu elde-tutarak aşağıdaki dizeler söylenir:

"Zarif Tanrıça bana aradığım değişiklikleri getir Ve kadınsı gizemini bu gece üzerinden bana ver Bana her şeyi takip etmek için güç ver ve keyifli bir sadakat bağlılık üzerine kalbimdesiniz. Benimle beraber gurur ve tevazu ile yürümek için benim adıma rehberlik edin, Sınırsız riayet ederek size olan gerçek aşk kalbimdedir. Ve günün sonunda başımı uzattığımda söylediğim şeyler iyilikle olsun,yapmak istediğim görevler de.İsteklerim için bana yardım et, şevk ve sevgi dolu nezaket ile beni onure et.Tüm samimiyetimle zarif Tanrıçayla bütünleşmek istiyorum. Bunu yaparak ben ", uzun boylu dik ve kaygısız durabilirim.''

Bunları söyledikten sonra kağıt ruloyu sunağa koyulmuş olan küçük tencerenin içine konularak, dileklerinizin oluşması beklenir ve ritüel sona ermiş olur.

Bunlara da göz atın;

Tılsım;  insanların  manevi  yapısına etki edecek bazı  esmaları,  ayetleri ve  duaları kullanarak hazırlanan nesneye, sembollere  ya da yazıya denir.

Günümüz koşullarına uyarlanan Tılsım Çeşitleriyle tanışmaya hazırsanız;

İletişim: 
canmetedoran@gmail.com

Tılsımlar Hakkında Detaylı Bilgi Almak İçin Tıklayınız..

Metedoran Nedir?

Tılsımlı Kolye Yüzük

Ev-Ofis Tılsımı (Bereket Tılsımı)


Bu Blogda Ara