24 Ağustos 2015 Pazartesi

Pozitif Olumlamalar - Günlük Yapmanızda Fayda Bulunan Olumlamalar

Kuantuma göre pozitif olmalı ve pozitif düşünmeliyiz. Bir şeyi 40 kere söylerseniz olur cümlelerin tılsımına kurduğunuz cümlelere özen gösterin demiştik daha önce.. Mutlaka renkli yazılarla olumlamalarınızı yazın ve her gün mutlaka okuyun içinizden gelerek.. Dua niyetine geçer unutmayın.. ettiğiniz dua da beddua da önemlidir. Allah'ın izniyle tüm dilek ve dualarınız gerçek olsun.

Unutmayın "Siz değişirseniz, evren değişir"

İşte sizin için yazdığımız bir kaç güzel olumlama;

Bu yaşamı ben seçtim ve her şey istediğim gibi oluyor.
Kendimi olduğum gibi seviyor ve takdir ediyorum.
Gittikçe güzelliğim artıyor, kendimi sağlıklı ve sevgi dolu hissediyorum.
Doğal bir biçimde öğreniyor, aydınlanıyorum.
Her şeyi kolayca ve çabasızca elde ediyorum.
Öğrendiğim şeyleri aradan aylar geçse de kolaylıkla hatırlayabiliyorum.
Kendi hayatımın efendisiyim.
Artık, kusursuz, doyurucu ve karşılığında iyi bir ücret aldığım bir işim var.
Daima açık ve etkin bir biçimde iletişim kurabiliyorum.
Bolluk benim doğal olma halimdir. Onu şimdi kabul ediyorum.
Artık yaptığım her şeyden zevk alıyorum.
Canlı bir sağlığa ve ışık saçan bir güzelliğe sahibim.
Çok iyi bir ücret aldığım harika bir işim var. Bende ortaya kusursuz bir iş çıkarıyorum.

Onaylamalarla ilgili unutmamanız gereken önemli şeyler:

Onaylama cümleleriniz daima, gelecek değil şimdiki zamanda kullanın.
Onaylamaları daima en olumlu biçimde yapın. Örneğin: “Artık sabahları fazla uyumayacağım. ” demek yerine “Artık her sabah zamanında ve enerji dolu olarak uyanıyorum. ” deyin. Bu onaylamayı uyguluyorum ve uyanmak istediğim saatte gayet zinde ve enerjik olarak uyanabiliyorum. Zaten bu meditatif imgelemeleri yaptıkça vücudunuzun daha az yorulduğunu ve daha az uykuya ihtiyaç hissettiğiniz fark edeceksiniz.
Genelde en etkili onaylamalar en kısa ve basit olanlardır.
Her zaman sizin için en doğru ve içtenlikle yapacağınız onaylamalar ve cümleler seçin. Ben bir yere yazıp ezberlemektense içimden geçtiği şekilde onaylamalarımı yapıyorum.
Onaylamalarınızı kullanırken onları güçlü bir şekilde gerçek olduğunu o anda gerçekleşmiş gibi hissetmeye çalışın.

Bu Blogda Ara